2022-06-08 Hurricane Ridge - Beestenboel

10 juni 2022 - Issaquah, Washington, Verenigde Staten

Vanochtend waren we vroeg wakker en dan dus ook maar vroeg op pad.
We gingen een tikkie terug om nog 'even' naar de Hurricane Ridge van het Olympic Park te gaan. 20 mile (32km) kronkelende weggetjes de berg op en uiteindelijk natuurlijk ook weer af. Maar het was wel mooi want we hadden op de top echt een 365° overzicht.
Prachtig uitzicht op besneeuwde bergtoppen én we konden zelf ook nog in de sneeuw wandelen. Opeens kwamen er een paar 'deers' voorbij, een soort ree. Altijd leuk om te zien.

We kregen van een oma en opa een sleetje aangeboden. Zij waren met hun kleinkind van een jaar of 7 naar de sneeuw, want het kleinkind woonde in Californië en had nog nooit sneeuw gezien. Wij hebben dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om even te sleeën, enig! Zo leuk dat dit spontaan werd aangeboden.

Verder daar nog een beetje rondgelopen en opeens zagen we een bergmarmot. Dick wil er al jarenlang eentje in de Alpen zien, en nu opeens kwam er eentje in de Amerikaanse Alpen 🙄 voorbij.

Weer een uur gereden en geluncht bij een mooi Statepark, deze lag aan een kiezelstrandje. Onderweg sprong er opeens op de snelweg een ree over🙈, wij hadden nog genoeg ruimte en op de andere weghelft ging het ook gelukkig net goed!

Wat boodschappen gedaan en doorgereden naar een ander Statepark. We hebben vandaag wat langer in de camper gezeten dan vooraf bedacht, maar ja zo gaat dat soms. Hier nog even gewandeld naar het strand en pier. In het water sprongen vissen uit het water.
We hebben nog foto's geprobeerd te maken van Dorien die Insta-waardig genoeg zijn. Echt een moeilijke klus, valt niet mee hoor, want mevrouw is zéér kritisch 😳

Gebarbecuet en weer vuur gestookt. Het blijft ongelooflijk dat dat mag in de vuurkorven die gewoon in de bossen staan. We kregen hier opeens bezoek van een nieuwsgierige wasbeer! Gelukkig waren we klaar met eten, hij kwam namelijk wel heel dichtbij...

1. Yvette:
    12 juni 2022
    Mazzel dat jullie klaar waren met eten toen die Ramcoon aan kwam zetten, die pakken gewoon wat ze pakken kunnen😆