2022-06-09 Regen - inpakken en bijna wegwezen

10 juni 2022 - Issaquah, Washington, Verenigde Staten

Tjonge wat is het toch jammer dat het eerder regent dan voorspeld is. Het zou 's middags gaan regenen, maar dat hadden ze vervroegd.... Vanaf 5 uur 's morgens was het begonnen en het is niet meer gestopt 😕.

We zijn begonnen met het inpakken van de koffers en tassen. Dorien gaat vanavond weer naar Washington DC. Hagelslag, theezakjes en andere Hollandse spullen die over zijn gaan met haar mee.

We hebben in het State Park waar we nu waren in de regen evengoed een mooie bos- en strandwandeling gemaakt. We wisten namelijk dat die kans vandaag niet meer zou komen. En ondanks de regen was het hier ook weer bijzonder mooi, fijn om nog even bewogen te hebben.

Na de koffie 1,5 uur gereden en naar een heel groot overdekt outletcentrum gegaan. Dorien heeft een paar korte broeken gescoord en Dick nog een vest. We hebben ons dus prima vermaakt tijdens alle flinke buien.

We waren rond een uur of 5 op de laatste camping. De laatste spullen ingepakt en al wat schoongemaakt.

Morgenochtend brengen we de camper weg. We worden dan naar het hotel gebracht waar we ook de eerste nacht verbleven, 4 weken geleden.
Wat hebben we veel mooie, gave, fijne, bijzondere en aparte dingen gezien en meegemaakt. Het was ook erg leuk om Dorien de eerste en de laatste week bij ons te hebben, zo gezellig!
Met een lach en een traan hebben we zojuist afscheid genomen en we zien haar waarschijnlijk pas weer over 13 maanden 😅. Gelukkig bestaan FaceTime en Whatsapp zodat we toch van alles op de hoogte blijven inclusief beeld🥳.
Ze gaat, voor 99% zeker, over 5 weken naar een ander gezin verhuizen in de buurt van New York.

Wij hopen dat jullie via onze blogs net zo hebben genoten van onze reis als wijzelf. Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ga morgen waarschijnlijk niets meer bloggen, behalve als we nog iets bijzonders meemaken.  Als we onze camper hebben ingeleverd gaan we naar Seattle om daar naar de vismarkt te gaan (zoek maar eens op: het filmpje Fish! van Pike Place Fish market. Erg leuk om te zien hoe je altijd zelf wat van je werk iets leuks en het beste moet maken en hoe belangrijk het is om met elkaar samen te werken). We gaan ook nog naar de uitkijktoren. Dan nog 1 nachtje hotel en dan gaan we zaterdag vliegen en zondagmiddag zijn we weer terug.

Groetjes van ons! 😘👋👋.

1. Marian:
    10 juni 2022
    Ik heb genoten hoor van jullie vakantie. Fijne reis terug en tot snel
  2. Ans:
    Genoten van de reisverhalen
    ik zag het voor me wat je allemaal schreef
    een hele goede terugreis
  3. Ans:
    Prachtige foto’s trouwens
  4. Yvette:
    12 juni 2022
    Heerlijk mee genoten van jullie Super leuke blogs en foto’s.
    Hopelijk nog gelukt op de Fish Market Pike Street in Seattle waar ze de gigantische Zalmen naar elkaar gooien van de ene naar de andere kraam.
    In dezelfde straat is ook de eerste en originele Starbucks te vinden!
    Hele goede reis terug met een ‘zak’ vol mooie herinneringen 🍀👍🏼🛫😘💋👋🏼