2022-05-11 Washington Spymuseum en National museum of natural history

11 mei 2022 - Washington D.C., Verenigde Staten

Dorien zou naar een metrostation komen en wij dus ook. Tja dan moeten we wel bij de goede uitstappen.... We zijn nog niet gewend haha. Pentagon en Pentagon City lijkt best op elkaar toch?
Eerst naar het Spymuseum gegaan. Erg leuk en interessant om te weten hoe er gespioneerd is en wordt.
Daarna naar het Capitool gelopen en  National museum of natural history bezocht. Een giga museum oa over het ontstaan van dieren en mensen
Natuurlijk kwamen we in tijdnood. Zeer snel wandelend naar de metro, twee minuten voor vertrek kwamen we aan, maar de metro zagen we voor ons uit wegrijden. Balen! Dorien moest  namelijk op tijd haar 'hostkids' ophalen. Binnenwegen genomen om file te vermijden maar gelukkig precies op tijd pffff. Toen naar haar huis. Echt Amerikaans, heerlijk groot en een nog grotere tuin.
Daar hebben we haar gezin ontmoet. Erg gezellig en leuk om alles eens in het echt te zien.