2022-05-11 Washington Spymuseum en National museum of natural history

11 mei 2022 - Washington D.C., Verenigde Staten

Dorien zou naar een metrostation komen en wij dus ook. Tja dan moeten we wel bij de goede uitstappen.... We zijn nog niet gewend haha. Pentagon en Pentagon City lijkt best op elkaar toch?
Eerst naar het Spymuseum gegaan. Erg leuk en interessant om te weten hoe er gespioneerd is en wordt.
Daarna naar het Capitool gelopen en  National museum of natural history bezocht. Een giga museum oa over het ontstaan van dieren en mensen
Natuurlijk kwamen we in tijdnood. Zeer snel wandelend naar de metro, twee minuten voor vertrek kwamen we aan, maar de metro zagen we voor ons uit wegrijden. Balen! Dorien moest  namelijk op tijd haar 'hostkids' ophalen. Binnenwegen genomen om file te vermijden maar gelukkig precies op tijd pffff. Toen naar haar huis. Echt Amerikaans, heerlijk groot en een nog grotere tuin.
Daar hebben we haar gezin ontmoet. Erg gezellig en leuk om alles eens in het echt te zien.

1. Ruud:
    11 mei 2022
    Drukke dag denk ik.
  2. Nicolette:
    12 mei 2022
    Jazeker, volgende week met de camper denk ik dat we meer tot rust gaan komen.
  3. Christa:
    12 mei 2022
    Jullie kunnen ook gewoon 6 werken op vakantie gaan. Dan kun je het wat rustiger aan doen😉

Maar super leuk om de bekende plekken weer te zien. We genieten mee.
  4. Nicolette:
    13 mei 2022
    Hihi zeg dat maar niet tegen Dick, die boekt dan direct bij