2022-05-13 laatste dagje Washington

13 mei 2022 - Washington Dulles International Airport, Verenigde Staten

Vandaag een bewolkte en erg klamme dag. Helaas hebben we geen tickets weten te bemachtigen voor het Holocaust museum. Gelukkig zijn er nog veel meer musea, dus op de bonnefooi maar wat bezocht. Eerst door het National Art museum gevlogen (beetje saai en oude meesters). daarna wat rustiger door het Modern art museum gelopen (veel leuker) en als toetje naar Arts and industry Museum gegaan. Dit museum is erg leuk en toekomstgericht. Wow er gaat nog veel veranderen in ons bestaan op gebied van vervoer, voedsel en milieu. Na een bakkie koffie bij de Starbucks zijn we naar de auto gegaan. Dorien weet ondertussen hoe je via een app veel goedkoper je auto midden in de stad kan parkeren, zo handig en fijn voor ons als zuinige Hollanders. Nog een kipburger gehaald bij de Chickfila. Eindelijk gelukt, dit wilde Dorien ons in november al laten proeven, inderdaad lekker! Nu zitten we te wachten op het vliegveld om door te reizen naar Seattle. Vanavond nog 1 nachtje hotel. Morgen de camper ophalen en starten we weer met een ander avontuur.

1. Monique Dekker:
    14 mei 2022
    Leuk jullie reis zo te volgen. Jullie zien veel en hebben het naar erg naar de zin zo te lezen. Geniet er bewust van.
  2. Nicolette:
    18 mei 2022
    Dankjewel, en ja we genieten er zeker bewust van!