2022-05-15 zondag: regen in Amerika 😕

16 mei 2022 - Wheeler, Oregon, Verenigde Staten

2022-05-15 zondag

Vandaag de hele dag regen! 😕
Dus de tijd goed benutten:🥱
Vandaag naar een T-Mobile winkel gegaan om een simkaart te kopen die als hotspot kan dienen. Koffie gezet op het parkeerterrein bij het winkelcentrum, geen leuke plek hiervoor gezocht vanwege de regen.

Tussendoor weer op een parkeerterrein 🤣, nu van een hotel (weer eens wat anders) een broodje gesmeerd. Daar heb ik voor het eerst achter het stuur gezeten en een paar rondjes geoefend in de touringcar. Geen krassen opgelopen, maar dat kon ook niet want er stond niemand geparkeerd 🤗.

Aan het eind van de middag kwamen we in Seaside en het was droog.  Snel een frisse, winderige wandeling gemaakt over het strand. Toen we de eerste druppels alweer voelden zijn we gelukkig snel omgedraaid. Op het moment dat we weer in onze RV zaten begon het weer te hozen! 💦.

Nu zijn we aangekomen in Nehalem Bay State Park. Het ziet er echt mooi uit hier. Hopelijk straks wat droger dan kunnen we nog even uitwaaien.

1. Yvette:
    18 mei 2022
    Dus jij kunt ook je groot rijbewijs gaan halen Nicolette 👊🏼👍🏼
  2. Nicolette:
    21 mei 2022
    Ik heb eerst geoefend op een parkeerplaats en op een camping. Op de weg ruim een half uur gereden. Ik vind het een hele klus en in de bergen rijden is al helemaal niet mijn ding. Maar ja, we vinden dat ik het wel moet kunnen. Je weet namelijk nooit wat er onderweg gebeurt, het kan handig zijn.
  3. Yvette:
    21 mei 2022
    Doe je goed! Heel belangrijk dat jij ook met de camper kan rijden!