2022-05-16 maandag - wandelen en Beverly Beach Statepark

17 mei 2022 - Otter Rock, Verenigde Staten

Vanochtend begonnen met een lekkere grote wandeling van ruim 7 km. Windstil, fris maar lekker. Gisteravond was het tegenovergestelde: een klein rondje voorzien van veel wind en fijne motregen. Zelfs de kachel aan gehad.

Bloeiende brem, sprookjesachtige bomen begroeid met mos. Langs strand en door struikgewas omdat over het strand teveel bomen waren omgewaaid.
Onderweg kwamen we nog een vrachtwagen tegen waar gevangenen in vervoerd worden. Ze mochten in de natuur aan het werk. Ik heb geen foto durven nemen van de gevangenen 😁.

Tegen de middag zijn we pas vertrokken. Een paar keer gestopt op een uitzichtpunt. Helaas nog geen walvis, dolfijn of zeeleeuw gespot.

Aan het eind van de middag kwamen we weer in een Statepark aan: Beverly Beach. Ook dit is weer een prachtige camping midden in de natuur. Super mooie 'Twin trees' staan hier: bomen die in en door elkaar groeien.
Ook nu weer een uur gewandeld langs het strand. na het eten zijn we nog even snel naar een mooie zonsondergang gaan kijken.