2022-05-18 woensdag: Regen- sleutelpositie - Redwoods

20 mei 2022 - Trinidad, California, Verenigde Staten

Vandaag een regenachtige dag. Goed benut met miles of kilometers maken. Op een gegeven moment was het een kleine miezerregen, dus tijd voor een wandeling bij Sisters rock. Veel rotsen, ruige natuur en we konden naar een grot lopen waar het zeewater in en uit klotste. Gaaf!

Door naar het gebied met de Redwoods. De eerste Statepark camping was helaas vol en onze camper was daar ook eigenlijk te groot voor😁, maar de volgende -Florence Keller-, had plek. Het was wat heen en weer steken met ons bakbeest, maar het lukte. Toen we elektra en water wilden aansluiten bleek dat een sleuteltje om alle bagageruimtes mee te openen was afgebroken..... Grrrrfrrrffffff. Gelukkig wist onze parkhost raad en belde meteen de sleutelmaker van het dorp. Fotootjes gemaakt van restant sleutel, nummerbord en camper gegevens (Rob en Mark: misschien hebben zij ook wel Planon😝 en Postma& Postma😅) Als het goed is komt er morgenochtend iemand langs om het restant van de sleutel eruit te peuteren.... En de boel te repareren.

We zijn eerst langs de rand van de speeltuin in het zonnetje gaan zitten om op te warmen, want we zitten in een donker bos.
Nog even een wandelingetje erdoorheen gemaakt. Wel echt prachtig! Wat zijn die Redwoods toch een giga bomen. Zo hoog en sommige zijn zo breed. Ongelooflijk!

Helaas geenbof nauwelijks internet hier, komt vast en zeker door die hoge bomen.

Onze RV of camper is nou niet echt van een goede kwaliteit. Hij is van 2022 , heeft nog maar 7000miles op de teller, maar wat een rammelbak.
Sleutel dus al afgebroken. Iedere keer als we staan te koken gaat de brandmelder af.🧑‍🚒🔥 Dick haalt hem nu dus iedere keer van het plafond af of gaat wapperen met mijn shawl 🌪️. Onze slide-out bij het bed deed het dus al niet. De andere slide-out doet het wel maar heeft al een scheurtje aan de achterkant van  de bestuurdersstoel veroorzaakt. Bij de keuken is een raampje met een hor ervoor die de vorige gebruikers al hebben gesloopt. We hebben ook nog een ster in onze voorruit. Ben toch benieuwd of we alle onderdelen nog wel hebben over 3,5 week 🤣🤣🤣.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvette:
    20 mei 2022
    Wat een pech met die camper zeg!
    Gelukkig is dit in 'America' dus ik zou zeggen lekker dramatisch over doen, krijg je een behoorlijke vergoeding of reductie :)
    Heb net even op mijn gemak alle prachtige foto's op de laptop bekeken, hartstikke leuk!!