2022-05-25 Woensdag baaldag

26 mei 2022 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Helaas vandaag een waardeloze dag. We gingen naar La Pine. Daar hebben ze meerdere meren en ook campings. Helaas pindakaas, wel mooie meren maar ook mooi besneeuwde campings🙈. Ze waren dus ook hier niet open. Doorgereden en omdat ons internet vaak niet werkt is het soms best lastig zoeken. We wilden ook nog via Lava Lands... Dat viel ook al tegen, want alleen geopend van donderdag tm zondag 😕.
Bij Bend aangekomen hebben we de eerste de beste camping genomen. Tot onze schrik bleek ie, nadat we helemaal ingeschreven waren, ook nog verschrikkelijk duur te zijn. Auw!

We zijn nog even naar een outletcentrum gelopen en lekker nog wat goedkope kleding kunnen kopen 🤣. Want ja, gaat het niet uit de lengte te dan maar uit de breedte🙄.

Ze hadden bij de receptie gezegd dat je tussen 21 en 6 uur het toiletgebouw niet mocht gebruiken. Wij natuurlijk op het laatste moment nog op een holletje richting de douche. Dick moest zich ook nog scheren en niet te geloven, maar Dick moest er uit om 21 uur! Haha de boel werd op slot gedaan 🤣. Volgens ons heeft deze camping een Duitse eigenaar met Deutsche Gründlichkeit en regeltjes.....

Hopelijk morgen weer een leukere dag🤞

1. Yvette:
    26 mei 2022